top of page

Naše PODJETJE.

Naziv: XXX, d.o.o. 
Sedež: XXXXXX YY, 2000 Maribor, Slovenija 
Matična št.: XXXXXXXXXXX| ID-DDV: XXXXXXXXX (zavezanec za DDV) 
Transakcijski račun (IBAN): XXXX XXXX XXXX XXXX YYY (ZZZ d.d.) 

Uradni naslov za vročitve in pritožbe: YYYYYY@XXXXXX.com
Telefon za podporo: +386 XX XXX XXX (dosegljiv pon.–pet. 07:00–15:00)
Na zahtevke, prejete znotraj delovnega časa, se odzovemo v roku dvanajst (12) delovnih ur; zahtevke prejete izven delovnega časa potrdimo najkasneje v roku dveh (2) delovnih dni.
Kritične napake si Ponudnik prizadeva odpraviti v roku osmih (8) ur od potrditve incidenta.
Aktualni urnik podpore in morebitne izredne spremembe so objavljeni na www.XXXXX.si.

Ti splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti pri uporabi spletne trgovine, oddaji naročil ter okoliščin naše izvedbe in dobave vseh storitev in izdelkov.
Pogoji veljajo za vsako naročilo ali uporabo storitev ter za celotno obdobje pogodbenega razmerja.
Pogoji so pripravljeni v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije, zlasti z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Splošno uredbo (EU) o varstvu podatkov (GDPR).

SPLOŠNI pogoji.

Kupec sprejme te Pogoje z oddajo naročila, registracijo uporabniškega računa, prvim koriščenjem storitev ali sprejemom dobave; nadaljnja uporaba šteje za tiho soglasje.
Pogoje lahko spremenimo ali dopolnimo; spremembe veljajo z dnem objave na matični spletni strani oziroma z datumom, navedenim v obvestilu.

Obvezna je resničnost, točnost in sprotna ažurnost vseh posredovanih poslovnih podatkov; izdajanje za drugo osebo ali podjetje je kaznivo dejanje
 

Po opravljenem nakupu hranimo računske in obračunske podatke največ pet (5) let zaradi davčnih in pravnih zahtev; po poteku roka se podatki varno izbrišejo ali anonimizirajo.

V izrednih primerih (varnostni incident, kritična napaka, nujna vzdrževalna dela) lahko brez predhodnega obvestila začasno prekinemo storitve in zamaknemo rok dobave.

 

Vse cene, roki in tehnični podatki, objavljeni na spletni strani, v katalogih, e-sporočilih ali drugih gradivih imajo izključno informativni značaj.

Pridržujemo si pravico do manjših tiskarskih, slovničnih ali računalniških napak; takšne napake ne ustvarijo nobene obveznosti in niso pogoj za reklamacijo.

Pridržujemo si pravico, da naročilo zavrnemo iz utemeljenih razlogov, zlasti kadar je projekt tehnično neizvedljiv ali temelji na neustreznem gradivu, v primerih motenj dobave materiala, tehničnih okvar, v primerih delovanja višje sile in podobno. Brez odškodninske odgovornosti lahko zavrnemo, zadržimo ali odstranimo gradiva, ki kršijo te pogoje poslovanja, zakon RS ali EU, pravice tretjih oseb ali ko gradiva ne dosegajo tehničnih standardov za tisk, oziroma če so drugače neprimerna ali zlonamerna.

Kupec jamči, da z oddajo vsakega motiva razpolaga z vsemi potrebnimi pravicami intelektualne lastnine ter dovoljenji imetnikov pravic, da lahko Ponudnik motive reproducira, distribuira in javno priobči v obsegu, potrebnem za izvedbo naročila.
Gradiva ne smejo kršiti zakonodaje, spodbujati sovraštva, vsebovati pornografije, klevete, diskriminacije ali zlonamerne programske kode; nalaganje datotek, ki bi lahko poškodovale informacijski sistem Ponudnika, je izrecno prepovedano.
Kupec se zavezuje, da ne bo posredoval gradiv, za katera so potrebna posebna dovoljenja ali certifikati, razen če takšna dovoljenja pravočasno predloži.

Kupec se obvezuje, da bo Ponudnika in njegove podizvajalce v celoti odškodninsko varoval ter razbremenil vseh zahtevkov, stroškov postopkov, odškodnin in glob, ki izhajajo iz:

  • kršitev pravic intelektualne lastnine,

  • nezakonite ali sporne vsebine gradiv ali

zlorabe Portala, vključno z nalaganjem zlonamerne kode ali namernim preobremenjevanjem strežnikov.

SIDRO_splošno
SIDRO_plačila

Pogoji PLAČIL.

Vse cene so izražene v EUR in ne vključujejo DDV.

​Prikazane cene so odraz veljavnega cenika in veljajo do preklica/spremembe.

Objavljene cene ne vključujejo dostave, posebne embalaže ali dodatnih storitev; te postavke se obračunajo ločeno po veljavnem ceniku Pošte Slovenije. Kupec bo o vseh stroških obveščen pred dokončanjem izdelka, ??? razen o stroških pošiljanja katere obračunavajo dostavne službe (Pošta Slovenije, ...) ???

 

​Kupec lahko naročilo poravna z uporabo kreditne kartice preko plačilnega sistema, vgrajenega v spletno stran. Drugi načini plačila niso mogoči.​

DOSTAVA in roki dobave.

SIDRO_dostava

Načeloma dobavimo naročeno blago v petih (5) delovnih dneh po prejemu popolnega naročila, razen v primeru velikih naročil, kjer je dobavni rok primerno zamaknjen - vsi v ponudbah, potrditvah naročila ali na spletni strani navedeni dobavni roki so okvirni in nezavezujoči.

Prav tako smemo podaljšati dobavne roke ob nastopu višje sile, izpadih proizvodnje, zamudah podizvajalcev, motnjah v transportu ali drugih nepredvidenih okoliščinah; o novem roku vas obvestimo najkasneje dveh delovnih dni (2) po nastopu omejujoče okoliščine
 

Dobava se izvrši s pošiljanjem preko pogodbenega prevoznika (Pošta Slovenije, kurirska služba).

Tveganje za naključno poškodbo ali uničenje blaga preide na kupca, ko je pošiljka predana prevozniku. ​Pošiljke niso samodejno zavarovane.

Kupec mora blago ali opravljeno storitev takoj po prevzemu oziroma prejetju temeljito pregledati ter vse vidne napake pisno prijaviti najpozneje v sedmih (7) delovnih dnevih.

Ob prevzemu oziroma prejetju pošiljke mora kupec preveriti količino in zunanje poškodbe embalaže; ob nepravilnostih mora z dostavljavcem takoj sestaviti zapisnik, o tem obvestiti nas in zagotoviti ustrezno slikovno dokazno gradivo. Zapisnik je bistveni del morebitnega pritožbenega postopka - pogoj za uveljavljanje odškodnine ali reklamacije.

Možnosti VRAČIL.

SIDRO_vračila

Barvna ujemanja med zasloni ter končnim tiskom niso zagotovljena; manjša barvna odstopanja se ne štejejo za napako. Kupec se zaveda narave digitalnega in velikoformatnega tiska; postavitev in barvni videz se zaradi tehnologije lahko minimalno razlikujeta od potrjenega predogleda.

Garancija ne zajema napak, ki nastanejo kot posledica normalne obrabe ali vplivov okolja (npr. UV-bledenje, praskanje folij, ipd.). Naravne spremembe materialov, kot je raztezanje lesenih okvirjev ali sprememba prožnosti PVC, se ne obravnavajo kot napaka. Pri tiskovinah je mogoče odstopanje do ±3% zaradi tehnoloških toleranc; takšna odstopanja ne štejejo za napako.

Podjetje odgovarja za stvarne napake na končnih izdelkih, ki so se pojavile tekom proizvodnega procesa. To ne vključuje poškodb, ki so se pojavile med pošiljanjem preko pogodbenih partnerjev podjetja - dostavnih služb.

Napaka je stvarna, če končni izdelek:

• nima lastnosti za običajno ali posebno uporabo, ki je bila ponudniku znana;

• nima lastnosti, ki so bile izrecno dogovorjene;

• se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil prikazan le simbolično

Potrošnik mora o napaki podjetje obvestiti v zakonsko določenem roku (najkasneje v XXXXX od odkritja napake) z natančnim opisom napake. Potrošnik mora omogočiti podjetju pregled reklamiranega blaga.​

Po obvestilu in pregledu vam bomo ponudili eno od naslednjih rešitev:

• odpravo napake;

• zamenjavo izdelka;

• sorazmerno znižanje cene;

• vračilo kupnine.

Če je reklamacijo možno rešiti s popravilom ali zamenjavo blaga, bomo to storili v razumnem roku, ki ne sme biti daljši od XXX dni od potrditve prejema reklamacije. Če to ni mogoče, bomo vrnili kupnino v celoti ali delno, skladno s situacijo naročila. Reklamacija se šteje za popolno šele, ko kupec predloži opis napake, številko računa in dokazno gradivo (fotografije, zapisnik); do zaključka postopka mora blago ostati v nespremenjenem stanju.

bottom of page